Årsmøte eller styremøte 2021

Hei alle i Røyseberget VA Lag

Pandemien er ennå ikke over – Larvik og Stavern er i skrivende stund (11 juni) rød og alle serveringssteder og restauranter er stengt ned. Også Anvik Gård der vi har våre årsmøter i normale tider.

Styret har derfor besluttet at vi heller ikke i år avholder årsmøte. I stedet vil styret avholde et kort styremøte i uke 29 på hytta til en av oss i styret. Forhåpentligvis vil vi i 2022 kunne avholde et normalt årsmøte slik vedtektene beskriver.

Har dere spørsmål, finner dere kontaktinfo til alle i styret på hjemmesiden her.

Vedlagt finner dere resultat- og balanserapport for 2020. Som dere vil se har vi nå kr 125.000 på konto. Vi har diskutert om vi skal dele ut noe av dette nå  eller vente. Da vi trenger en buffer på minst 50.000 kroner, har vi kommet til at vi i stedet for å dele ut 75.000,  ikke tar inn årskontingent (kr 1000) de neste  3 årene til å begynne med. Så får vi se om vi etter hvert får nye medlemmer som må betale seg inn og at vi deretter kan fordele ut. Det er ikke et mål for VA Laget å ha mye på konto. Vi er nå 25 hytter med i VA laget. Det har vært noen eierskifter og vi vil ønske alle nye hytteeiere velkommen inn i laget.

Ha en riktig god og smittefri sommer